Światłem malowane zakątki Suwalszczyzny
Menu »

Strona główna

• Wiosenny Startrails. (Startrails)
    Dawno chodził mi pogłowie zamek Paca w Dowspudzie koło Raczek na tle wirującego nieba, a jakoś pogoda i czas nigdy nie były mi przychylne. Nie będę ukrywał, że tym razem zmobilizowali mnie do działania wirtualni znajomi: Marek G. i Waldemar B. którzy jako pierwsi pojechali w to miejsce i zrobili takiego startrailsa. Miała być duża wirówka, a skończyło się na 90-ciu paru minutach naświetlania, bo lokalni tubylcy zrobili se dyskotekę przed pierwszą w ruinach zamku :(.
  • Wiosna !!!
    W pierwszym dniu wiosny zamierzałem zrobić sobie wagary i nie iść do pracy, rano wybrałem się na Szelment Wielki, bo w SPKu porywających widoków nie było. Jezioro przywitało mnie chłodnym wiatrem i ładnym wschodzącym słońcem odbijającym swe promienie w wodzie i resztkach topniejącego lodu. Do pracy i tak poszedłem. :)
  • Niedzielny poranek w WPN. (Wigierski Park Narodowy)
    Jeżdżąc na wycieczki rowerowe w zeszłym roku w poszukiwaniu ciekawych interesujących widoków, obrazów, scenerii do fotografii trafiłem na jedno z przepięknych miejsce w Wigierskim Parku Narodowym nad Czarną Hańczą. Miejsce to czekało aż 8 miesięcy na odpowiednią porę i układ światła słonecznego. Niedzielny poranek był właśnie tym dniem, więc wybrałem się w owo miejsce po raz drugi, maszerując 3,5 km pieszo w las i dźwigając 17 kilo sprzętu foto, idąc se tak w pewnej chwili pomyślałem kto normalny o 5:30 łazi po lesie, a jednak łazi, no może jeździ, spotkałem w drodze powrotnej rowerzystę zapaleńca który wracał z nad Wigier. I tradycyjnie kilka kadrów z tego przepięknego miejsca.
  • Zachód w Osowej. (Suwalszczyzna)
    Wczorajsze popołudnie i zachód w Osowej nad jez. Okmin. W powietrzu czuć już przedwiosenną aurę, przyroda budzi się do życia, wiosna powraca na skrzydłach ptaków. O zimie przypomina nam tylko lód pokrywający jeziora, na których widzimy siedzących wędkarzy.
  • Wybory Miss Studentek PWSZ w Suwałkach. (kat. Ludzie)
    Dnia 2 mara 2014 r. PWSZ w Suwałkach odbyły się Targi ślubne połączone z turniejem szkół kosmetycznych w makijażu ślubnym. Punktem kulminacyjnym targów były wybory Miss Studentek PWSZ w Suwałkach. I tradycyjnie kilka ciasnych kadrów pretendentek do MIS PWSZ 2014.
  • Niedzielny plenerek.
    Niedziela, doskonała okazja do przetestowania zoma nikkor 80-400 jak się sprawuje i spisuje w plenerze. Pogoda i poranne mgły dopisały więc wybrałem się z Kwiatkiem w kierunku na Jeleniewo, na początek wpadliśmy na chwilkę do Rutki na dosłowne 2 kadry, a potem szybko na Górę Cisową, i tradycyjnie kilka kadrów z tych urokliwych miejsc.
  • Wigry z szuflady.
    Przeglądając galerię zdjęć na twardzielu i wybierając pstryki do kalendarza na 2015 znalazłem kilka porannych ciekawych kadrów z nad Wigier które gdzieś tam mi umknęły i nie ujrzały światła dziennego, a są tego warte.
  • Wigry
    Sobotni objazd wokół Wigier upłynął w miłej atmosferze w towarzystwie Kwiatka, który testował swój nowy nabytek a mianowicie małpkę Samsung EX 1. Na początek zatrzymaliśmy się w Mikołajewie i dwa kadry samotnych drzew z tych okolic. Następnie udaliśmy się na Piaski na zapowiadający się ciekawie zachód słońca. W drodze powrotnej w okolicach Krusznika udało się nam dostrzec pod lasem stado Łan, chłystów i cielaków. skubiących trawę i bacznie obserwujących nasze poczynania. Udało nam się zbliżyć na tyle aby można było zrobić zdjęcie, chciałem podejść jeszcze bliżej lecz stado dało nogę do lasu. Pogoda dopisała, zdjęcia są, czyli wyjazd udany. A tak na uboczu muszę sobie sprawić dłuższe szkło bo 200 mm to za mało, i znowu wydatek.